>>Beheer parken Vebenabos, Galgewei en Westduin

Beheer parken Vebenabos, Galgewei en Westduin

16-08-2016

Na een evaluatie van het terreinbeheer in onze parken heeft het bestuur besloten om bureau Legemaate te Vlissingen te kiezen als aanspreekpunt voor alle zaken die het beheer van de parken betreffen. Bij bureau Legemaate zijn 2 personen betrokken bij het beheer zodat altijd een goede vervanging mogelijk is. Tineke Koch verzorgt de administratie en alle contacten, Huib Schot zal zich meer op (ver)bouwen en infrastructuur(wegen, paden sloten ed.) richten. Huib Schot (bouwkundige) zal nauw samenwerken met de bouwcommissievan de Stichting. Ook de financiële administratie is bij dit kantoor ondergebracht.Het groen- en bosbeheer blijft bij bureau Bosch-Slabbers met Eelco van de Ven als beheerder.
Het groenbeheer vindt in nauw overleg met de groencommissie plaats.

Voor alle zaken die het park betreffen is er één adres:

Stichting Vebenabos
4380 KB Vlissingen
Tel: 0118 - 412129
E-mail: info@stichtingvebenabos.nl
website: www.stichtingvebenabos.nl

Bureau Legemaate beheert dit adres en mail account en zorgt ervoor dat alle correspondentie op de juiste plaats terechtkomt. Dit geldt ook voor transporten (koop/verkoop), bouwzaken en groen- en bosbeheer.